Moje měsíční cíle pro září/říjen

9:21



Určitě mi dáte za pravdu, že léto uteklo jako voda. Sice jsem toho moc nestihla, nikam se nepodívala, moc jsem toho nenagrilovala, ani jednou jsem se nekoupala a drinky jsem pila jen nealko. Přesto bylo tohle léto jedno z nejkrásnějších, jaké jsem doposud měla. Jak to? Narodila se nám totiž naše úžasná holčička. Hned jsem ji pasovala na novou členku fleppi týmu a jednou z ní určitě bude i velká pomocnice (ačkoliv mě zatím od práce jen odvádí :D ). Nyní už jsem ve fázi, kdy se dostávám zpět do starých pracovních kolejí a už pro vás plánuji spoustu novinek, tiskovin a návodů. Proto docela s chutí přináším další dvoustranu měsíčních cílů. Po volnějším (ačkoli mateřsky dosti náročném) letním období se od září opět chci stát více disciplinovanou a pracovitou. A jak jinak toho dosáhnout, než pomocí promyšleného plánování :) Takže já jdu sepisovat všechny své plány a cíle a promýšlet, kde na ně vzít čas. A vy můžete jít tisknout, střihat a děrovat další stránky do vašich diářů.

Soubor ke stažení:

Prosím, berte na vědomí, že všechny tiskoviny zdarma jsou pouze pro osobní účely a je zakázáno používat je pro komerční účely. Neváhejte mé tiskoviny a obrázky sdílet na svém blogu nebo sociální síti, vždy ale, prosím, uveďte odkaz zpět na tuto stránku. Prosím NEUVÁDĚJTE odkaz přímo na PDF soubor ke stažení ale na stránku, kde se dá soubor stáhnout. Děkuji, že respektujete má autorská práva!

Nechce se ti čekat, než vyjdou listy na další měsíce? Nebo nemáš čas či příslušenství k tomu, vyrobit si je sama?

Jednoduše si ji objednej v e-shopu. I zde si můžeš vybrat mezi růžovou a modrou variantou, děrovanou i neděrovanou. V balení je 6 listů gramáže 80g/m2.






You Might Also Like

0 komentářů

Buďme přátelé

Navštiv můj eshop